Hoe is DealSpecialist.nl te bereiken?
U kunt ons per e-mail bereikbaar via het e-mailadres info@dealspecialist.nl. Wij proberen binnen 4 uur e-mails te beantwoorden. Daarnaast kunt u rechtstreeks met ons chatten via de live chat, rechts onderaan in het scherm. We doen er alles aan om u zo snel mogelijk te helpen.
Hoe kan ik betalen?
Bij DealSpecialist.nl heeft u meerdere betaalmogelijkheden voor het afrekenen van uw bestelling. Dit zijn betalen per bankoverschrijving, iDeal of Bancontact. We hebben het u zo makkelijk mogelijk proberen te maken! Toch problemen met een betaling? Laat het ons weten per telefoon, e-mail of live chat, we helpen u graag.
Hoe wordt de bestelling verzonden?
Voor meer informatie over verzending, zie ook Verzenden & Retourneren. Elke bestelling versturen wij via DHL, DPD, FedEx, GLS, Parcelforce, PostNL of UPS. Wij verzenden uw bestelling in een bubbeltjes envelop, brievenbusdoos of pakketdoos. We proberen dit te doen op een duurzame manier en gebruiken bijvoorbeeld niet veel te grote dozen waar een klein pakketje in zit. Daarnaast houden we er natuurlijk wel rekening mee dat het goed word ingepakt, we doen er alles voor om uw bestelling goed en snel aan te laten komen.
Hoeveel verzendkosten rekent DealSpecialist.nl?
Wij rekenen geen verzendkosten voor bestellingen Nederland. Ongeacht het aantal bestelde producten nemen wij altijd de verzendkosten voor eigen rekening. Echter, voor verzendingen naar Belgiƫ komt er 5 euro bij.
Hoelang is de levertijd?
Als uw bestelling voor 13.00u is besteld, zal de bestelling dezelfde dag worden verwerkt (mits voorradig). Normaal gesproken heeft u uw bestelling de volgende dag in huis (bij RC is dit 2-3 werkdagen). Voor leveringen zijn wij echter afhankelijk van DHL, DPD, FedEx, GLS, Parcelforce, PostNL en UPS. Wij zijn daarom niet aansprakelijk voor te laat geleverde bestellingen.
Hoe zit het met de veiligheid van mijn persoonsgegevens?
DealSpecialist.nl respecteert de privacy van u en draagt er zorg voor, dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.
Hoe retourneer ik een product?
U heeft volgens de wet kopen op afstand wettelijk het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren zonder opgave van reden. Als u binnen de gestelde termijn aangeeft de product(en) retour te zenden, heeft u na deze 14 dagen nogmaals 14 dagen het recht om de product(en) retour te sturen. Wij nemen het retour aan en storten het gehele aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op het bij ons bekende bankrekeningnummer. De kosten voor de retourzending naar DealSpecialist.nl zijn voor rekening van de klant.
Wat kan ik doen bij een klacht?
Als u een klacht heeft kunt u een e-mail sturen naar info@dealspecialist.nl. In de mail omschrijft u uw klacht en vermeldt daarbij het ordernummer, naam en e-mailadres waarop wij u kunnen bereiken. U ontvangt binnen 24 uur een ontvangstbevestiging en binnen 14 dagen krijgt u een reactie.